CCOO rebutja l’ERO presentat a Bayer Hispania per acomiadar 75 persones

Suport a la plantilla

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja l’ERO que ha presentat l’empresa Bayer Hispania (Sant Joan Despí) per acomiadar 75 treballadors i treballadores, ja que considera que no està justificat i que només respon a una estratègia empresarial de la multinacional agrofarmacèutica de centralització de serveis.

Aquest expedient s’emmarca en el projecte de reorganització mundial Bayer 2022, que també afectarà altres empreses del grup farmacèutic. Aquest projecte es va anunciar ara fa un any i pretén retallar 12.000 llocs de treball a tot el món, i ara s’està començant a implementar a Espanya.

CCOO exigeix a la direcció de Bayer la retirada de l’expedient i manifesta tot el seu suport a la plantilla de Sant Joan Despí en defensa dels llocs de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de novembre de 2019