Inaugurada l’exposició de l’Any Fabra a CCOO de les Comarques Gironines

Aquest dimarts, 17 de setembre, s’ha inaugurat l’exposició de l’Any Fabra a la seu de CCOO a Girona. L’acte, organitzat pel Servei Lingüístic del sindicat, ha anat a càrrec de Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines, i de Carme Renedo, directora dels Serveis Territorials de Cultura a Girona. També s’ha comptat amb la presència de Rosa Ferrer, responsable territorial de Política Lingüística.

Tant l’un com l’altra, en les seves intervencions, han volgut recalcar el paper cabdal que Fabra va tenir en la codificació i la modernització de la llengua catalana, i Bartomeu Compte, vinculant aquesta figura amb l’àmbit sindical, ha destacat que una de les principals tasques de CCOO és fer que el català sigui un dret per a totes les persones, independentment de quin sigui el seu origen.

L’exposició, tot i que s’ha inaugurat avui formalment, es pot visitar des del 9 de setembre i fins al 22 d’aquest mes a la seu del sindicat a les comarques gironines (carrer de Miquel Blay, 1, 5a planta), de 14 a 18 hores.

Esperem que sigui una eina útil i d’interès per a les persones que visiten el sindicat durant aquests dies.