CCOO organitza la seva 28a Escola d’Estiu, dedicada a la comunicació, la credibilitat i les ‘fake news’

Dimarts 9 i dimecres 10 de juliol, al Campus Terrassa de la UPC (c/ Colom, 1, Terrassa)

Els dies 9 i 10 de juliol tindrà lloc a Terrassa la 28a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, organitzada per la Secretaria d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció del sindicat, amb el títol “Comunicació, identitat, credibilitat i ‘fake news’”.

Es farà al Campus Terrassa de la UPC (c/ Colom, 1, Terrassa), amb l’objectiu de reflexionar sobre com les formes de comunicació d’una organització tenen influència en la seva identitat i credibilitat, i serveixen per reflectir els seus principis i valors. Abans de l’inici de l’escola, dimarts a les 9.15 hores, s’hi atendrà els mitjans de comunicació que ho requereixin.

Hi participaran, entre d’altres, professionals de la comunicació com Sílvia Sivera, João França, Liliana Arroyo o Dolors Reig. A la inauguració (dimarts a les 9.30 hores), hi seran Jordi Ballart, alcalde de Terrassa; Dolors Llobet, secretària d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central. A la cloenda (dimecres a les 17.30 hores) hi assistiran Montse Ros, secretària de Comunicació Integral i Finances i portaveu de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Podeu veure el programa a Internet.