28a Escola d'estiu de CCOO de Catalunya: "Comunicació, identitat, credibilitat i 'fake news'"

Foto La 28a Escola d’estiu de CCOO de Catalunya se celebrarà a Terrassa el 9 i 10 de juliol amb el lema "Comunicació, identitat, credibilitat i fake news".

Les formes de comunicació d’una organització tenen una gran influència en la seva identitat i credibilitat i al mateix temps també serveixen per reflectir els seus principis i valors. La comunicació sempre ha estat un element molt important per a CCOO. però en el món actual les fake news o notícies falses s’han convertit en un element a tenir en compte que pot tergiversar la nostra capacitat d’analitzar la realitat i que hem d’aprendre a identificar.

L'escola d'estiu d'enguany comptarà amb la presència de professionals de la comunicació com Sílvia Sivera, Joao França, Liliana Arroyo o Dolors Reig, entre d'altres, i s'hi presentaran diverses experiències sindicals.

La jornada de tarda del dia 10 de juliol serà oberta al públic.

Feu clic per veure el programa de la 28a Escola d’estiu de CCOO de Catalunya: "Comunicació, identitat, credibilitat i fake news"

15/06/2019