S’assoleix l’acord a Faurecia

Desconvocada la vaga

Durant el dia d’ahir, es va assolir un acord a Faurecia Interior Systems, S.L. d’Abrera, que suposa desconvocar la vaga programada per al cap de setmana.

L’acord suposa una vigència de 3 anys de conveni, amb increments del 3 % en cadascun dels anys amb clàusula de retroactivitat.

L’acord estableix així mateix una reducció de 8 hores de jornada, incrementar en 80 euros el complement de vinculació i millorar els plusos de transport i antiguitat que estaven congelats.

CCOO d’Indústria, a través de la Secció Sindical, fa una valoració molt positiva de l’acord, ja que després d’alguns anys de congelacions salarials, aquest era un conveni de recuperació de drets.

Es tractava d’una empresa que acreditava importants beneficis empresarials i que tot i això ha intentat impedir que es traduïssin en millores per als treballadors i treballadores.

CCOO a Faurecia vol agrair al conjunt de la plantilla el suport que ha tingut en aquesta negociació, ja que sense aquest suport hagués estat impossible arribar a aquest acord.

Barcelona, 16 de maig de 2019