Sota el títol "Canvis en el marc legal de les relacions laborals" es realitzen tres accions formatives entre els mesos d'abril i juliol

Nova edició de cursos de reciclatge per a assessors i assessores sindicals

Foto

Es realitzaran tres cursos entre l’abril i el juliol, de 15 hores de durada, dirigits als assessors i assessores que són a l’agenda d’assessorament per part d’organitzacions territorials i federatives.

Els continguts es divideixen en tres blocs i versaran sobre les modificacions més importants entorn de la negociació col·lectiva, prestacions de la Seguretat Social i el Fons de Garantia Salarial (Fogasa), la Llei de conciliació de la vida laboral i la familiar, i un apartat específic dedicat al SIAD (Servei d’Informació i Atenció a les Dones).

Les tasques formatives les portaran diferents formadors i formadores integrants de l’estructura del sindicat i del Gabinet Tècnic Jurídic per tal d’adaptar els continguts a la realitat de la problemàtica laboral que ens arriba al sindicat.

En aquesta edició tenim previst formar més de 50 persones entre les tres accions programades.

10/06/2015