Denúncia de 85 empreses catalanes per inaplicacions de conveni

CCOO de Catalunya presenta aportacions al pla 2015 de la Inspecció de Treball i Seguretat Social

Foto El dimecres 14 de gener del 2015, CCOO de Catalunya ha presentat, a la seu del Consorci de la Inspecció de Treball i Seguretat Social de Catalunya, les seves aportacions al pla 2015 de la Inspecció de Treball i Seguretat Social de Catalunya. Al mateix temps, ha explicat les denúncies que el sindicat fa sobre 85 empreses catalanes per inaplicacions de conveni, perquè el Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat actuï en conseqüència.

S'hi han desplaçat, a la seu del Consorci de la Inspecció de Treball i Seguretat Social de Catalunya (Travessera de Gràcia, 303, Barcelona), Joan Carles Gallego, secretari general, i José Cachinero, secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial, de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
-les propostes d'intervenció de CCOO de Catalunya al pla 2015 de la Inspecció de Treball i Seguretat Social
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dimecres 14 de gener de 2015
14/01/2015