CCOO participa en el Congrés sobre l’ocupació i l’atur de les persones majors de 45 anys

Demà dijous, 18 de desembre, a l’Auditori Barradas de l’Hospitalet de Llobregat

CCOO de Catalunya participa demà, 18 de desembre, en el congrés que presenta Assat50 (Associació Aturats Majors de 45 anys), amb el lema “L’edat no ens atura i l’experiència ens avala”, a l’Auditori Barradas de l’Hospitalet de Llobregat. Té per objectiu reflexionar sobre les dificultats dels majors de 45 anys per trobar un lloc en el món laboral, sobre com sobreposar-se a l’atur, i abordar el repte de superar la situació, trobant alternatives.

El congrés es dirigeix a les persones de més de 45 anys que es trobin desocupades, a experts en ocupació i atur i en alternatives econòmiques, a interessats a compartir i debatre coneixements sobre la matèria, així com al públic en general. Destaquem especialment que, per part de CCOO de Catalunya, hi assistirà, a les 16.00 h, la responsable de la Secretaria de Socieconomia, Cristina Faciaben.

Servirà, a més, per difondre i signar un “Manifest sobre com generar ocupació, i per la protecció de les persones aturades de més de 45 anys”, elaborat pels diversos agents econòmics i associacions compromesos en el repte de trobar-ne solucions.

Més informació a la web del “Congrés sobre l’ocupació i l’atur de les persones majors de 45 anys”

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de desembre de 2014