Jornades a Barcelona, el 10 i l'11 d'octubre

No al Tractat de Lliure Comerç entre els Estats Units i la Unió Europea

Foto El divendres 10 i el dissabte 11 d'octubre, s'han organitzat, a Barcelona, unes jornades contra el Tractat de Lliure Comerç entre els Estats Units i la Unió Europea, en les quals CCOO de Catalunya participava.

Les jornades, que portaven per lema “Sobirania segrestada - Drets en perill", s'han dut a terme a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona i a la Sala Raval del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) per donar a conèixer els secrets que amaga el tractat TTIP (Transatlantic Trade and Investment Partnership).

Feu clic per veure:
- la declaració del sindicalisme transregional per la suspensió de les negociacions d'un tractat de lliure comerç amb els EUA
- el cartell de les jornades contra el Tractat de Lliure Comerç entre els Estats Units i la Unió Europea (en català)
- el programa de les jornades contra el Tractat de Lliure Comerç entre els Estats Units i la Unió Europea (en català)
- el programa de les jornades contra el Tractat de Lliure Comerç entre els Estats Units i la Unió Europea (en castellà)
- la resolució de CCOO sobre l'Acord Transatlàntic d'Associació per al Comerç i la Inversió
- el manifest 'Les persones, el medi ambient i la democràcia abans que els beneficis i els drets de les corporacions' i les entitats adherides
- el comunicat de la campanya "No al TTIP"

Per a més informació

D'altra banda, el 13 de novembre de 2014 es va fer una conferència sobre el TTIP organitzada pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, amb participació de Ricard Bellera, secretari d'Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya: podeu veure el vídeo amb les intervencions dels ponents.
23/09/2014