CCOO assisteix a un debat sobre el Tractat Transatlàntic de Lliure Comerç i Inversió (TTIP)

Organitzat pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya

Demà dijous, 13 de novembre, tindrà lloc a Barcelona una jornada sobre el Tractat Transatlàntic de Lliure Comerç i Inversió (TTIP) organitzada pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (EIC), amb el títol “Saps què és el TTIP? Ets conscient de com et pot afectar?”.

Es farà a les 18.30 h a la seu del Col·legi, a la Via Laietana, 39, 5a planta, i consistirà en un debat amb Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya; Mark Jeffery, cap de Comunicació de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona; Jacint Soler, director Institucional de Pimec; David Tornos, director d’Internacional de Foment del Treball, i Gian-Lluís Ribechini, president de la Comissió de Gestió Empresarial del Col·legi d’Enginyers Industrials.

El TTIP és un acord que s’està negociant entre la Unió Europea i els Estats Units que vol eliminar les barreres comercials entre ambdós entorns econòmics. Amb aquesta jornada es vol conèixer, de la mà de la representació de la Comissió Europea a Barcelona, què es, què suposa i quines són les fases i terminis del procés de negociació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2014

Agenda:
Dijous 13 de novembre de 2014
18.30 hores
Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya – Via Laietana, 39, 5a planta. Barcelona