Acció Jove participa a la conferència internacional del sindicat alemany IG Metall

Participem en una taula rodona sobre la situació de la joventut europea

Aquesta tarda Aina Vidal, coordinadora nacional d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya, ha participat en una taula rodona sobre la situació de la joventut europea. El debat, que s’ha celebrat a Brussel·les, se situava en el marc de la jornada internacional “European Dialogue 2014. Creating a social Europe”, organitzada pel sindicat alemany IG Metall.

A la taula rodona, Vidal ha parlat de la dramàtica situació que viuen les persones joves al nostre país i del greu deteriorament de les condicions laborals, la precarització i l’insoportable nivell d’atur que patim al nostre país, fruit de les polítiques austericides.

Acompanyant a Vidal, també hi havia Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació, juntament amb una petita delegació de joves sindicalistes d’Acció Jove.