El pla de prevenció, l'avaluació de riscos i la planificació d'activitats preventives.

Integració de la prevenció a les empreses


Des que, l'any 2003 i posteriorment, es va aprovar la modificació de la llei de prevenció de riscos laborals 31/1995, CCOO hem fet un esforç per assegurar la integració de l'activitat preventiva en les empreses, on els delegats i delegades de prevenció exerceixen les seves funcions de representació. 

L'empresari és qui ha d'adoptar sistemes de gestió que incloguin elements (política, organització, planificació, aplicació i seguiment) per a la millora de la prevenció en les empreses. 

La integració de la prevenció en tots els nivells jeràrquics de l'empresa, conjuntament amb el dret de participació dels treballadors i treballadores i els seus representants, és una forma d'aconseguir que la prevenció de riscos laborals en l'empresa es faci amb qualitat, rigor i eficàcia. La màxima que ha de guiar la nostra actuació en les empreses és "integrar la prevenció en tots els nivells amb la participació de tots els actors".

Català
Castellà


22/03/2012

 

La teva privacitat és important

Utilitzem galetes (cookies) pròpies i de tercers per analitzar el web, permetre el funcionament d’un xat, donar suport i resoldre dubtes dels usuaris, personalitzar les opcions de navegació per a la nostra web i oferir la possibilitat de compartir i d’interactuar amb les xarxes socials. Mitjançant l’acceptació d’aquesta informació, se n’accepta expressament l’ús. En tot cas, es pot obtenir més informació sobre la nostra política de galetes o saber com deshabilitar-les o desactivar-les amb la informació que es mostra aquí.