CCOO ofereix cursos adreçats a aturats/ades i treballadors/es en actiu relacionats amb les energies renovables

Dins del Pla Intersectorial 2010

CCOO de Catalunya i la Fundació Paco Puerto, dins del Pla Intersectorial 2010, organitza una sèrie de cursos relacionats amb les energies renovables destinats a aturats/ades i treballadors/es en actiu, i subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el Fons Social Europeu.

Els diferents cursos van des del muntatge elèctric i electrònic i mecànic en instal•lacions fotovoltaiques, de plaques solars i prevenció de riscos professionals i seguretat en el muntatge d’instal•lacions solars.

Aquests cursos es duran a terme a Barcelona i Manresa (selecció ja tancada), i Sant Boi i Cornellà, on encara hi ha places disponibles. Podeu trobar més informació sobre el temari, dates de selecció per a poder optar al curs, i les dates de realització d’aquests al web de la Fundació Paco Puerto o trucant al 93 474 07 33 (Baix Llobregat) .