CCOO de Catalunya organitza una assemblea de delegats i delegades davant els problemes de mobilitat de l’àmbit de Can Ruti, a Badalona

Declaracions dimarts, 13 d’octubre, a l’entrada de Consultes Externes de l’Hospital Germans Trias i Pujol, a les 12 hores

Els equipaments ubicats a la zona coneguda com Can Ruti són un dels principals focus generadors de mobilitat a la ciutat de Badalona. Entre els prop de 3.500 treballadors i treballadores i les visites d’usuaris i usuàries, s’hi desplacen al voltant de 12.000 persones diàriament.

Aquest indret, força allunyat del nucli urbà i amb pendents pronunciades, té evidents problemes d’accés, el que resulta especialment greu si tenim en compte que bona part dels visitants són persones malaltes.

Tot i que existeixen plans per reordenar la mobilitat, els representants sindicals de CCOO constaten una manca de concreció de les mesures que cal desenvolupar, fet que han traslladat als responsables de la gestió de diversos equipaments, com el mateix Hospital Germans Trias i Pujol.

Un dels fets més preocupants, des del punt de vista de la prevenció de riscos laborals i també de l’atenció als usuaris, és el trasllat de pacients amb servei d’ambulància, molt dificultós en la seva part final i amb greu perill de patir accidents de trànsit.

Per aquest motiu, CCOO ha convocat una assemblea de delegats afectats per la situació. Una vegada finalitzi la reunió, el secretari de Política Territorial i Barcelonès de CCOO de Catalunya, Vicenç Tarrats, es podrà adreçar als mitjans de comunicació per compartir la valoració de la situació i les accions acordades: serà dimarts 13 d’octubre, a les 12 hores a l’entrada de Consultes Externes de l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 d’octubre de 2015