La Federació de Sanitat de CCOO es mostra en desacord amb la decisió del Departament de Salut envers el pagament per les vacunacions al personal sanitari

Des de la Federació de CCOO de Sanitat de Catalunya estem totalment en desacord del criteri que utilitza el Departament de Salut, i la consellera Sra. Alba Vergés, signant una resolució del dia 22 de febrer del 2021 on dictamina que el preu per vacunació, del personal d’infermeria i del personal administratiu, dels centres de Catalunya ,sigui com a hora ordinària.
Totalment es desacord per què, des del gener vam demanar en el Consell del CatSalut que les i els professionals que feien les tasques de vacunacions, tant als centres sanitaris pel personal sanitari, com en els centres residencials, per tota la geografia del país, ho feien en hores fora del seu horari anual de treball, així entenem que el cobrament d’aquesta tasca havia de ser com hores extraordinàries.

També vam demanar equiparació, perquè havia alguns centres que pagaven com hora extraordinària i altres com hora d’atenció complementaria. El resultat a dia d’avui és que hi ha hagut diferents preus per la mateixa feina pel Departament de Salut, el qual suposem a estat el resultat de fer aquesta Resolució per fixar un preu igual per tothom.

Ha estat una gran sorpresa que ara es pagui com hora ordinària, tant als col·lectius d’infermeria com altres d’administració, ja que queden menyspreats davant una tasca importantíssima, després de fer moltes hores assistencials cada dia, d’oferir-se per un causa social, i en definitiva per fer el què toca fer en aquests moments. Llàstima que des del Departament no estiguin a l’alçada també.