Demà dimecres, 15 de maig, a les 17.00 hores, a la seu de CCOO a Cornellà (ctra. d'Esplugues, 68), amb la participació de Javier Pacheco

Espai de reflexió i debat "El dret de vaga, en risc. Un dret fonamental a preservar"

Dintre del Maig de la Cultura i el Treball 2019 que organitza CCOO al voltant del Primer de Maig, CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf i l’Aula de Formació Joan N. García Nieto faran demà dimecres, 15 de maig, l’espai de reflexió i debat “El dret de vaga en risc. Un dret fonamental a preservar”.

Tindrà lloc demà, a les 17.00 hores, a la sala Advocats d’Atocha de la seu de CCOO a Cornellà (ctra. d’Esplugues, 68). Hi intervindran Jonathan Gallego, director professional del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya; Paula Pejenaute, advocada i coordinadora del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i ho moderarà Álvaro Muñoz, secretari general de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de maig de 2019