CCOO denuncia persecució sindical a l’empresa Nertus Mantenimiento Ferroviario y Servicios, SA

Convocatòria de vaga el dia 4 de febrer

CCOO d’Indústria de Catalunya vol denunciar l’actitud antisindical de la direcció de l’empresa Nertus, Mantenimiento Ferroviario y Servicios, SA, que ha acomiadat el cap de Producció, David P., de manera injustificada, i també el president del comitè d’empresa i delegat de prevenció, Ismael M., per una suposada falta molt greu amb acusacions falses. Aquests acomiadaments obeeixen exclusivament a la bona feina que s’està realitzant en matèria de salut laboral, pel que fa a l’exposició de la plantilla a l’amiant, i per la convocatòria de vaga que s’ha fet per al proper dia 4 de febrer.

Per això, CCOO a Nertus i CCOO d’Indústria de Catalunya exigeixen el cessament immediat de la persecució sindical que s’està produint per part de la direcció de l’empresa i la reincorporació immediata dels companys acomiadats. És evident que aquestes pràctiques antisindicals no quedaran immunes.

Barcelona, 29 de gener de 2019