La Secció Sindical de CCOO a Arvato Barcelona, commemora el Dia Mundial contra el Càncer de Mama amb una acció reivindicativa

Dimecres 19 d’octubre

Arvato és una empresa del sector del telemàrqueting que està situada a Barcelona, i que compta amb mes de 800 treballadors/es. Demà, amb motiu del Dia Internacional contra el Càncer de Mama, i en el marc de les accions de la Comissió d’Igualtat d’aquesta empresa, la Secció Sindical de CCOO presenta un projecte de col·laboració amb la primera associació de dones postcàncer de mama, LIVE: https://livehoyempiezounanuevavida.com/

L’objectiu és sensibilitzar a la població treballadora que després del càncer hi ha vida, i en el marc de l’empresa Arvato, fer visible la necessitat que aquest tema estigui a l’agenda i es prevegin mesures per donar resposta a les necessitats de les dones que es reincorporin a la feina.

Les accions es desenvoluparan durant tot el dia, entre les 11 i les 18 hores, al centre del carrer Pallars, 108, de Barcelona. Hi haurà una taula informativa a l’entrada de l’edifici amb materials divulgatius i d’informació conjunta de la secció sindical i de LIVE.

La Secció Sindical de CCOO ha convidat tota la plantilla a participar del repte Arvato “Sube tu prenda rosa” (Facebook/Instagram): https://www.facebook.com/events/1157700357650998/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’octubre de 2016