Els treballadors d’EMMSA es mobilitzen en defensa dels seus llocs de treball

Els treballadors i treballadores d’EMMSA tornen a mobilitzar-se aquesta setmana en defensa dels seus llocs de treball. Coincidint amb una nova reunió de negociació entre empresa i representació sindical, avui es concentraran a partir de les 9 h, davant les oficines de l’empresa (c. de Torre i Amat, 7-11), i cap a les 12 h sortiran en manifestació fins a la plaça de Catalunya per manifestar el seu rebuig al procediment d’acomiadament col·lectiu plantejat per l’empresa. Si la situació no es desbloqueja, dijous, 7 de maig, tornaran a concentrar-se de 9 a 14 hores davant les oficines d’EMMSA.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport als treballadors d’EMMSA i insta l’empresa a negociar en el marc del concurs de creditors que ha presentat la companyia, ja que entén que és l’única manera de negociar amb garanties per a la plantilla. Així mateix, CCOO demana a l’Administració concursal que s’agilitzi el procés per poder donar una sortida als treballadors i treballadores al més aviat possible, ja que el plantejament empresarial actual menysté els seus interessos i els deixa en una situació d’inseguretat jurídica.