Dilluns, 15 de setembre a les 12.30h

Concentració de delegats i delegades de CCOO per reclamar la restitució de salaris i drets suprimits amb les retallades

Delegats i delegades de CCOO dels Serveis Administratius, dels Serveis Socials, de la Sanitat i l’Educació de la Generalitat de Catalunya es concentraran a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, a les 12.30 h (coincidint amb la reunió setmanal del Consell Executiu) per fer-li saber, al Govern, que amb l’anunci que percebran la paga extra del 2015 no es resolen les demandes que tenen els treballadors  i treballadores de la Generalitat.

CCOO exigeix al Govern de la Generalitat la convocatòria immediata de la Mesa General de la Funció Pública per negociar les partides pressupostaries necessàries per garantir:

-          El cobrament de les pagues corresponents al 2015.

-          La restitució immediata de la jornada al 100% al personal interí i substitut.

-          La recuperació de l’ocupació perduda en els darrers anys.

-        L’establiment de terminis per recuperar el poder adquisitiu i les pagues del 2012, el 2013 i el 2014.

-        La recuperació dels drets socials, laborals i de conciliació que ens han estat arrabassats.

12/09/2014