17 de desembre: Per la convivència i la cohesió social: escola, empresa i barri

Jornada organitzada per CCOO de Catalunya amb motiu del Dia internacional del migrant

Com cada any, el proper 17 de desembre al matí tindrà lloc la jornada que organitza la Secretaria d’Immigració i el CITE de CCOO de Catalunya amb motiu de la celebració del Dia internacional del mirgrant.

Enguany, el tema escollit ha estat la necessitat de treballar per consolidar la convivència i la cohesió social, especialment en moments tan complicats com els actuals de creixement de l’atur i de retallada dels recursos socials. Aquesta reflexió se centra en tres àmbit estratègics: l’escola, l’empresa i el barri.

Aquesta actuació dóna continuïtat a les que el sindicat, conjuntament amb d’altres entitats socials, ha dut a terme en aquest any.