Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Organitzat conjuntament entre la Federació d'Indústria de Catalunya, la Secretaria d'Acció Sindical de la CONC i l'Escola de Formació Sindical.

El passat 18 de juny, va finalitzar el Curs de mètodes i temps dintre de l'especialitat d'organització del treball que va començar a l'abril

Foto

L’objectiu principal d’aquesta acció és intentar reforçar les organitzacions confederades amb  una o més persones preparades per poder incidir o treballar, els temes d’organització del treball i poder fer front en millors condicions als plantejaments que realitzen les empreses en aquest àmbit.

Aquest curs és el primer d’un itinerari formatiu en temes específics d’organització del treball que hem posat en marxa conjuntament per  donar instruments i preparar a persones que puguin treballar aquesta tasca a les federacions i/o unions territorials perquè en el futur puguin assessorar o col·laborar en aquests temes tant, en la seva organització, com en el Tribunal Laboral de Catalunya.

El curs té una durada de 40 hores i es finança mitjançant el Pla intersectorial de Catalunya. En aquesta edició participen 20 persones de diferents estructures i la impartició del curs, la realitzen dos sindicalistes de la Federació d’Indústria  amb acreditada experiència en el tema, Manuel Gómez i l’Albert Vilaseca.

Enguany, estem treballant en el segon curs d’aquest itinerari formatiu per posar-lo en marxa abans de finals d’any.

26/06/2014

Afilia't aquí