Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'ESCOLA DE FORMACIÓ SINDICAL I LA SECRETARIA DE COMUNICACIÓ IMPULSEN FORMACIÓ EN XARXES SOCIALS

Foto
Amb l’objectiu de desenvolupar el Pla estratègic de comunicació i facilitar eines i coneixements per utilitzar les xarxes socials al sindicat, des del nivell bàsic d’iniciació fins al de gestor d’espais organitzatius a les xarxes socials, l'Escola de Formació Sindical i la Secretaria de Comunicació organitzem un CURS BÀSIC D’INTRODUCCIÓ A LES XARXES SOCIALS, adreçat a sindicalistes que necessitin formació bàsica en l’ús de les xarxes socials per a l’activitat sindical, i un altre de GESTORS D’ESPAIS SINDICALS EN LES XARXES SOCIALS (COMMUNITY MANAGER).

Els cursos combinaran sessions presencials combinades amb exercicis i tutoria en línia.

Per a més informació (pots descarregar-te el pdf) i pots gestionar la PREINSCRIPCIÓ a formacio@ccoo.cat

02/02/2012

Afilia't aquí