Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà divendres, 6 de juliol, a les 11 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68)

CCOO organitza l'acte “Temps de vida, temps laboral i temps social” del 5è Congrés de les Dones del Baix Llobregat

Amb el títol “Temps de vida, temps laboral i temps social”, CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès  -Anoia -Garraf organitza, conjuntament amb el Consell Comarcal i el Consell de les Dones del Baix Llobregat, un dels actes del 5è Congrés de les Dones del Baix Llobregat. Serà demà divendres, 6 de juliol, a partir de les 11 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68).

Després d’una presentació de Mónica Alarcón, secretària de les Dones de CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf, i Vicky Castellanos, consellera de Dones, Gent Gran i LGTBI del Consell Comarcal del Baix Llobregat, hi haurà la ponència titulada “Marc conceptual, bones pràctiques i negociació col·lectiva”, amb Cristina Sánchez Miret, inspectora de Treball i Seguretat Social de Catalunya; Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i Cristina Torre, secretària d'Acció Sindical de CCOO Catalunya, i finalment la cloenda a càrrec de Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juliol de 2018