Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dijous, 3 de març, a partir de les 9.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

CCOO celebra una Conferència de Dones i Homes amb el lema “Feminitzant el sindicat”

Demà dijous, 3 de març, a partir de les 9.00 hores, CCOO de Catalunya celebra, 25 anys després de la primera Conferència d’Homes i Dones del sindicat (9 de maig de 1991), una Conferència de Dones i Homes amb el lema “Feminitzant el sindicat”.

Tindrà lloc a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) i serà una trobada amb debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere, participació i conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.

Fruit d’un procés iniciat al gener i obert a l’afiliació, la reunió de demà, amb presència de més de 300 persones, té per objectiu analitzar l’evolució de l’organització des de la primera Conferència, dibuixar les línies estratègiques de futur (treball del Comitè de Dones i de l’Assemblea sindical oberta (ASO)), i concretar propostes per al XI Congrés del sindicat.

Després d’una primera part (9.00 h) de balanç i situació de nous reptes, començaran grups de debat (11.00 h) a diferents espais de la seu de Via Laietana, per tancar amb la presentació de les conclusions (13.30 h) i la cloenda per part de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya (14.00 h).

A les 10.30 h, en el moment de la pausa, els mitjans de comunicació que ho desitgin podran obtenir declaracions dels representants de CCOO.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de març de 2016