Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà divendres, 13 de novembre, al CaixaFòrum de Barcelona

CCOO participa en una jornada sobre la reinserció laboral de dones post-càncer de mama

L’associació Live!Hoy empieza una nuevavida.com organitza demà divendres, 12 de novembre, la jornada “Beneficis en la reinserció laboral per a dones post-càncer de mama i altres col·lectius en risc d’exclusió”.

Tindrà lloc al CaixaFòrum de Barcelona (c/Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8) a partir de les 10.00 hores i comptarà amb la participació de Loly Fernández Carou, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, qui intervendrà a les taules rodones “Beneficis socials i empresarials de la contractació de persones grups en risc d’exclusió. Polítiques actives de RSE” (10.30 h) i “Eines i recursos de reinserció específics per a col·lectius en risc d’exclusió. Consultes dels usuaris/es” (12.15 h).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2015