Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

CCOO valora negativament que el Partit Popular porti la llei contra l'homofòbia al Consell de Garanties Estatutàries i en retardi l'aprovació fins el setembre

CCOO de Catalunya considerem que portar la llei contra l’homofòbia al Consell de Garanties respon a una estratègia de dilació d’un tema que té el suport de tot el col·lectiu d’entitats i organitzacions LGTB, així com de la majoria dels partits polítics. Una Llei que ha estat molt treballada en temps i en formes per la Plataforma d’entitats i organitzacions LGTB de Catalunya.

Enric Millo, portaveu del Partit Popular a Catalunya al Parlament, va anunciar ahir que el seu partit portarà la llei Contra l’homofòbia al Consell de Garanties.

El PP, amb aquest endarreriment, no fa més que constatar la seva oposició a la proposta de llei que des de l’inici han mantingut. Expressen que no “ho veuen clar” i manifesten que estan en contra de les sancions i les mesures de discriminació positives que preveu la llei.

Amb aquest moviment queda palès el seu rebuig a fer polítiques en matèria de defensa dels drets i la protecció de les persones lesbianes, gais, bisexuals i transsexuals.

CCOO hem donat tot el suport a aquest projecte de llei, per a l’eliminació de l’homofòbia. Continuarem treballant i lluitant per a combatre la xacra de l’homofòbia al llocs de treball i arreu, objectius principals d’aquest projecte de llei.

Confiem que el proper mes de setembre es pugui aprovar la llei sense modificacions en tot el que fa referència a l’establiment de sancions contra l’homofòbia.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de juliol de 2014