Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Condol a la família i l'entorn

CCOO de Catalunya lamenta la mort d'una dona a Barcelona a causa de la violència masclista en l'àmbit de la parella i recorda el seu ferm compromís per eradicar-la

CCOO de Catalunya condemna l’assassinat d’una dona a Barcelona a mans, presumptament, de la seva parella, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest i destaca el seu compromís ferm per a ajudar a construir una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualsevol de les violències.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família i l'entorn i fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per eradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament eradicada.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 d’abril de 2014