Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dimecres, 13 de juny, a la seu del CTESC, a Barcelona

La Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya organitza la VII Escola d'Estiu de Gènere

FotoDemà dimecres, 13 de juny, la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya celebra la VII Escola d'Estiu de Gènere. Tindrà lloc a la seu del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (CTESC), al c/Diputació, 284 (entre c/Roger de Llúria i c/Pau Claris) de Barcelona, a partir de les 9.30 h.

En aquesta jornada -que es clourà a les 18.45 h, a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i de Rosa Bofill, responsable de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya-, destaca la ponència marc de Marta Selva, professora de teoria i anàlisi de cinema i televisió de la Universitat Rovira i Virgili (URV), titulada "La transversalitat de la perspectiva de les dones, de la teoria a la pràctica".

Adjuntem el programa de la VII Escola d'Estiu de Gènere.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2012