Els sindicats de la Mesa General de la Funció Pública es concentren davant del Departament d’Empresa i Ocupació

Reunió de la Mesa General de la Funció Pública: inflexibilitat del Govern

Ahir dimarts, 11 de juny, es va reunir la Mesa General de Negociació de l’Empleat Públic de l’Administració de la Generalitat. Els representants dels sindicats han plantejat continuar amb la negociació de les retribucions per aquest any 2013. L’Administració ha donat per tancat aquest tema i ha plantejat negociar les mesures de flexibilitat horària i de conciliació de la vida laboral i la personal que havia presentat en la reunió anterior.

Les organitzacions sindicals presents a la Mesa General, de manera conjunta, han plantejat la necessitat de negociar aquestes mesures en el marc d’un debat global sobre la situació financera de la Generalitat i la futura Llei de pressupostos de la Generalitat, exigint la retirada de la retallada en la paga prevista per als mesos de juliol i desembre.

Davant la incapacitat dels representants del Govern a la Mesa d’afrontar una autèntica negociació, els sindicats CCOO, IAC i UGT romanen reunits a la Mesa a l’espera de la presència de la vicepresidenta de la Generalitat, la senyora Joana Ortega, amb l’objectiu d’abordar un veritable procés de negociació.

Avui dimecres, a les 13.00 h, hi haurà una concentració de delegats i delegades davant la seu del Departament d’Empresa i Ocupació (c/Sepúlveda, 148-150, de Barcelona), per exigir al govern de la Generalitat la retirada de l’acord de govern de supressió d’una paga i la negociació de mesures de flexibilització de l’horari i de conciliació de la vida laboral i la familiar.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2013