Ha mort la companya Josefina Pujol

CCOO de Catalunya lamenta profundament la mort de la companya Josefina Pujol a causa d’una greu i llarga malaltia. La Josefina va ser secretària general de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya i coordinadora de l’Àrea Pública, entre altres càrrecs de responsabilitat.

La sala de vetlla s’obrirà demà, dimarts, a les 18 hores al Tanatori de Collserola (Crta. Nacional 150, km 1’5, Montcada i Reixac) i restarà oberta fins a les 22 hores, i el dimecres, de 9 a 16 hores. El comiat tindrà lloc el dimecres 22 de maig a les 16 hores al mateix Tanatori.

Josefina Pujol Pardo (1951-2013) era treballadora social del Departament d’Ensenyament. Va treballar a l’EAP (Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica) de Sant Andreu, a Barcelona, i actualment tenia la plaça a l’EAP de Puigcerdà. Va ser secretària general de la Federació d’Ensenyament (ara Federació d’Educació) de CCOO de Catalunya des de 2000 a 2007 i coordinadora de l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya des de 2007 a 2012, i també va formar part de la Comissió Executiva de la Federación de Enseñanza estatal de CCOO.