Nota de premsa sobre els tancaments de delegats i delegades

Delegats i delegades sindicals de la Mesa Sectorial del Personal d’Administració i Tècnic de la Generalitat es tanquen a la Funció Pública

Representants dels sindicats presents en la Mesa Sectorial del Personal d’Administració i Tècnic, (CCOO, CATAC-IAC i UGT) s’han tancat, en finalitzar la reunió mantinguda amb els representants del Govern de la Generalitat, davant l’actitud de menyspreu cap als treballadors i treballadores públics i els seus representants.

A les 18.30 h. els mossos d’esquadra han desallotjat els/les sindicalistes tancats davant centenars de treballadors i treballadores concentrats a la porta de Funció Pública.

Davant l’actitud prepotent de l’Administració, que intenta que el paper dels sindicats i els seus representants sigui de comparsa, els sindicats considerem que cal redoblar la lluita per la dignitat del treball públic i el manteniment dels serveis públics, que, amb aquestes mesures, estan en procés de liquidació.

Continuarem oposant-nos a aquestes mesures que signifiquen pèrdua de drets i retrocessos d’anys en les condicions laborals.
En aquests moments continuen tancats a diversos centres de treball (Delegacions Territorials de la Generalitat, Serveis Territorials d’Ensenyament i diverses universitats).

Continuarem les mobilitzacions fins que l’Administració reconsideri les mesures preses.

Barcelona, 2 de febrer de 2012 (19.30 h.)