Els secretaris generals de CCOO d’Espanya i Catalunya visiten la Corporació Alimentària Guissona

Demà dimarts, 15 de març, entre les 9 i les 11 h del matí

El secretari general de CCOO d’Espanya, Ignacio Fernández Toxo, el de Catalunya, Joan Carles Gallego, el de les Terres de Lleida, Josep M. Baiget, i el de la Federació Agroalimentària del sindicat, Miguel Ángel Domínguez, entre d’altres, visitaran demà la seu de la Corporació Alimentària Guissona, en el marc de les eleccions sindicals que s’hi han de celebrar properament.

Un cop allà es reuniran amb els membres de la secció sindical de CCOO per preparar les assemblees que tindran lloc just després (entre les 9.30 i les 10.30 h), i amb la direcció de l’empresa, que els acompanyarà en una visita guiada a les instal•lacions productives.