CCOO rebutja l’ERO d’extincions de contractes que ha presentat avui Delphi Diesel Systems

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO de Delphi Diesel Systems rebutgen l’ERO que ha presentat avui la direcció de l’empresa per a l’extinció de contractes de tota la plantilla de Sant Cugat del Vallès.

CCOO exigeix a la direcció de Delphi que retiri l’ERO i que continuï les negociacions del pla de reindustrialització sense la pressió d’un expedient, per tal de garantir una alternativa industrial per a la planta vallesana que asseguri la màxima ocupació i en les millors condicions.

En aquest sentit, CCOO lamenta la poca concreció que ha mostrat Delphi en el pla de reindustrialització i exigeix a l’empresa que incorpori la representació legal dels treballadors en les negociacions amb els inversors per garantir el futur de la fàbrica de Sant Cugat i l’ocupació actual.