Dades d’eleccions sindicals

capcalera dades eleccions sindicals

Dades d’eleccions sindicals

Dades d’eleccions sindicals a 31 de desembre de 2019

Les eleccions sindicals, any rere any, confirmen CCOO com la primera força sindical de Catalunya. Els treballadors i treballadores d’aquest país, amb el seu suport i la seva confiança, fan que Comissions Obreres tingui gairebé 22.000 delegats i delegades, distribuïts per la major part d’empreses d’arreu de Catalunya, de tots els sectors i de tots els territoris. Una bona part d’aquestes empreses són petites i mitjanes, i això ho té molt en compte el nostre sindicat; per això s’està realitzant una tasca important per ser a prop dels treballadors i treballadores de les pime i donar respostes efectives mitjançant els seus representants.

Nombre de representants elegits
Nombre d'electors
Percentatge de representativitat sindical
Nombre de representants per sindicats
Sindicats més representatius

Guia bàsica de dret laboral

Edició revisada el maig de 2019

En les relacions laborals es plantegen dubtes i situacions que requereixen respostes ràpides i clares. Amb l’objectiu de resoldre aquests dubtes més freqüents dels treballadors i treballadores i dels delegats i delegades de les pime, posem a la vostra disposició la guia bàsica de dret laboral, que recull des de les modalitats més usuals de contractació fins a l’estructura del salari o els drets en matèria de formació.

Feu clic per veure:

• la guia bàsica de dret laboral (en català)
  • la guia bàsica de dret laboral (en castellà) que inclou l’Estatut dels Treballadors

Amb tu tenim la força

40 anys com a primera força sindical