Guia bàsica laboral

Capcalera Puny Eleccions Sindicals

Guia bàsica laboral

Guia Basica Dret Laboral

Les eleccions sindicals, any rere any, confirmen CCOO com la primera força sindical de Catalunya. Els treballadors i treballadores d’aquest país, amb el seu suport i la seva confiança, fan que Comissions Obreres tingui més de 22.900 delegats i delegades, distribuïts per la major part d’empreses d’arreu de Catalunya, de tots els sectors i de tots els territoris. Una bona part d’aquestes empreses són petites i mitjanes, i això ho té molt en compte el nostre sindicat; per això s’està realitzant una tasca important per ser a prop dels treballadors i treballadores de les pimes i per donar respostes efectives mitjançant la seva representació legal.

Sabem, però, que en les relacions laborals es plantegen dubtes i situacions que requereixen respostes ràpides i clares. Amb l’objectiu de resoldre aquests dubtes més freqüents dels treballadors i treballadores i dels delegats i delegades de les pimes, posem a la vostra disposició aquesta guia, que recull des de les modalitats més usuals de contractació fins a l’estructura del salari o els drets en matèria de formació.

Aquesta guia de consulta ràpida pretén atendre les vostres necessitats i preocupacions, però també vol que els treballadors i treballadores i els delegats i delegades de les petites i mitjanes empreses sigueu subjectes actius de l’acció sindical de CCOO amb la vostra participació, afiliació i decisió.

De ben segur, aquesta guia serà una eina útil en la vostra tasca laboral quotidiana, una eina que us mostrarà quines són les condicions mínimes i els drets bàsics que estableix la llei. De tota manera, recordeu que darrere vostre tindreu en tot moment una organització forta i útil, com és CCOO, per poder fer front a qualsevol injustícia, desigualtat o discriminació que pugueu patir a la feina. CCOO som la garantia.