La Fundació Pau i Solidaritat presenta l’exposició “Violència Antisindical”

Exposició virtual en el marc del projecte Defensa i promoció dels drets humans laborals a Colòmbia

La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya va elaborar el darrer any l’exposició “Violència Antisindical” en el marc del projecte Defensa i promoció dels drets humans laborals a Colòmbia, que encara s’està executant i en el qual participen, entre d’altres, els ajuntaments de la Garriga, Cardedeu i Granollers.

L’exposició vol fer visibles les violacions de drets i actes de violència que pateixen les persones sindicalistes principalment a Colòmbia, però també a l’Estat espanyol, per exercir la seva tasca de representants de treballadors i treballadores. L’exposició consta de diverses siluetes humanes amb informació de casos reals, així com de vídeos, locucions, gràfics i altres informacions que permetran al visitant aproximar-se al concepte de violència antisindical i conèixer les dades actuals a Colòmbia.

A causa de la situació provocada per la pandèmia de la COVID-19 i la dificultat per dur l’exposició físicament a diferents espais n’hem preparat una versió virtual i en línia que es pot visitar des del telèfon mòbil, la tauleta i l’ordinador, que és l’opció recomanada. Donades les circumstàncies, el retorn del projecte a la ciutadania és, aquest cop, virtual.

Pots visitar l’exposició de manera virtual fent clic aquí