IV Escola sindical Apolo Giménez a Terrassa

CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central va celebra la IV Escola sindical Apolo Giménez, el passat dijous 8 de febrer  de 2024 a les 9.30 h, a la sala d’actes Apolo Giménez, a la seu del sindicat a Terrassa (carrer de la Unió, núm. 23)

Treballar menys per viure millor” El debat sobre el temps de treball ha esdevingut un tema de central en l’espai polític, social, com evidentment, sindical. En els anys vinents, afrontem el repte de treballar menys, amb una distribució més equitativa dels guanys per productivitat i de les càrregues de tots els treballs, productius i reproductius, repartir el treball amb corresponsabilitat i reduir la jornada sense reducció salarial. L’objectiu de tot plegat és transformar la nostra manera d’organitzar-nos el temps i el treball per poder viure millor. L’Escola Apolo Giménez encara aquest debat necessari per a la vida de les persones i per les futures relacions laborals.