Lleida acull demà una assemblea general de delegats i delegades de CCOO i UGT del territori per preparar la vaga del 14-N

Amb la participació del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego

En el marc de preparació de la vaga general del 14-N, CCOO de Lleida ha convocat tots els seus delegats i delegades a l’assemblea general de demà dimarts, 30 d’octubre, a les 11 del matí, a la Sala d’Actes de l’Edifici del Sindicat. En aquesta assemblea comptarem amb la presència del secretari general de CCOO a Catalunya, Joan Carles Gallego.

CCOO, juntament amb la UGT i la Plataforma Prou Retallades, hem convocat una vaga general per al dimecres 14 de novembre de 2012. Aquesta data s’emmarca en una mobilització global impulsada per la CES (Confederació Europea de Sindicats) per combatre les polítiques d’austeritat aplicades pels governs europeus, que l’únic que fan es beneficiar les elits econòmiques i financeres i empobrir encara més la ciutadania que té menys recursos.