CCOO del Baix Llobregat felicita al Sindicat d’Estudiants per l’absolució dels seus tres afiliats

Acusats de fer una pintada durant la Vaga General del 14-N

Tres joves afiliats del Sindicat d’Estudiants, acusats de fer una pintada al centre comercial Splau de Cornellà durant la Vaga General del 14 de novembre, han estat absolts pel Jutjat del Prat.

CCOO ens felicitem per aquesta absolució que deixa clar que no es pot perseguir activistes a una vaga pel sol fet de participar a les manifestacions i sense cap tipus de prova. Ja n’hi ha prou d’escampar acusacions a tort i a dret contra gent que lluita per redreçar les polítiques antisocials dels governs conservadors.

L’èxit de la Vaga General és també el fruit de la lluita col·lectiva de persones com els companys absolts. Felicitats a ells i a la nostra organització aliada, el Sindicat d’Estudiants.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de febrer de 2013