Vaga a Mopavid per exigir el pagament de les nòmines pendents

La plantilla es planta, després que l’empresa hagi incomplert el primer abonament dels endarreriments

Les treballadores i treballadors de Mopavid, de Badalona, fan vaga avui i demà, 6 i 7 de setembre, davant els continus endarreriments i impagaments dels salaris per part de l’empresa i per exigir-li el pagament puntual de les nòmines.

A finals d’agost es va arribar a un acord, amb la mediació de l’Administració, pel qual l’empresa es comprometia a pagar les nòmines pendents en diversos terminis. L’empresa ha incomplert el primer termini de pagament, previst el 3 de setembre, per la qual cosa la plantilla ha decidit plantar-se i anar a la vaga, ja que encara tenen pendent de cobrar les nòmines dels dos últims mesos i la meitat de la paga extraordinària d’estiu.

CCOO d’Indústria dona total suport a les treballadores i treballadors de Mopavid, que es troben en una situació insostenible, i reclama a l’empresa que compleixi l’acord assumit per pagar els endarreriments, que pagui les nòmines puntualment i que elabori un pla de viabilitat de futur.