Vaga a l’empresa Can Cet, que afecta els poliesportius de Santa Coloma de Gramenet

Els dies 21, 22, 28 i 29 d’octubre

Les treballadores i treballadors de l’empresa Can Cet (situada al carrer Manuel Fernández Márquez, 21, de Badalona), faran vaga els dies 21, 22, 28 i 29 d’octubre de 2023, des de les 7.00 h fins a les 23.00 h. La convocatòria afecta a totes les treballadores de la contracta Consergeria dels poliesportius de Santa Coloma de Gramenet.

L’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet té un deute amb l’empresa que arriba als 450.000 euros, aproximadament. L’empresa fa servir aquest fet com a argument per plantejar al comitè d’empresa canvis de jornada i fins i tot un possible ERTO amb les repercussions que això tindrà en els treballadors i les treballadores.

Es promou la declaració de vaga perquè fins ara ha estat impossible aconseguir un acord entre empresa i ajuntament, malgrat tots els esforços del comitè d’empresa i amb l’objectiu d’evitar reduccions de jornada i el possible ERTO.