Davant la situació de bloqueig de la negociació del conveni col·lectiu d’Alstom Transporte, el comitè d’empresa, amb majoria de CCOO, convoca mobilitzacions per forçar la direcció de l’empresa a reconsiderar els seus plantejaments per poder avançar. Els principals punts de desacord se centren en els increments salarials i en la reducció de la jornada, la proposta de l’empresa quant als increments és insuficient i no preveu una clàusula de revisió que garanteixi el poder adquisitiu de la plantilla, tampoc ha posat sobre la taula cap proposta de reducció de la jornada.
En aquest escenari, el comitè d’empresa ha convocat una primera jornada de vaga de 4 hores el proper dimarts, 30 de juny, de 8.30 a 12.30 hores. Al mes de juliol també es faran diverses jornades de vaga de 6 hores, la primera de les quals està prevista el dia 8 de juliol, de 7.30 a 13.30 h. La plantilla també està cridada a la vaga els dies 15, 21, 23, 28, 29 i 30 de juliol.
Uneix-te al grup de WhatsApp
