CCOO de Tarragona organitza una assemblea de salut laboral

Demà dimecres, 25 d’abril, a les 11.30 hores, a l’Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili (URV) a Tarragona, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Demà dimecres, 25 d’abril, CCOO de Tarragona commemorarà el Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball (28 d’abril) amb una assemblea de delegats i delegades i comitès d’empresa. En ella es parlarà de la campanya sindical “Treball segur: és la teva salut, és el teu dret”.

Tindrà lloc a l’Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili (URV), al Campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona), a partir de les 11.30 hores, i hi intervindran Vicente Moya, secretari general de CCOO de Tarragona, Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Prèviament a l’inici de l’assemblea, a les 10.30 hores al mateix Campus Catalunya, es farà una roda de premsa a càrrec dels secretaris generals de CCOO de Tarragona i de Catalunya, Vicente Moya i Javier Pacheco, respectivament.

Barcelona, 24 d’abril de 2018

Agenda:
Dimecres, 25 d’abril, de 2018
10.30 h (roda de premsa); 11.30 h (assemblea)
Aula Magna Universitat Rovira i Virgili (URV) – Av. Catalunya, 35. Tarragona