Taller sobre ergonomia al sector geriàtric

Es realitzarà el 24 de febrer a la seu de Via Laietana

La Federació de Sanitat, en col·laboració amb el departament de Salut Laboral de CCOO Catalunya, organitzem un taller sobre els riscos ergonòmics, centrat en l’aplicació del mètode MAPO, dirigit específicament a delegades i delegats de prevenció del sector de la geriatria.

Aquesta activitat es realitza amb l’objectiu de millorar els seus coneixements i transmetre eines i criteris d’actuació perquè els nostres delegats i delegades puguin intervenir sindicalment en la millora de les condicions de treball i de la protecció de la salut de les dones, ja que es tracta d’un sector àmpliament feminitzat, i de la qualitat de les activitats preventives que es realitzen a les empreses.

D’aquesta manera contribuirem al compliment dels objectius acordats en l’Estratègia catalana de seguretat i salut laboral 2021-2026, i en concret permetrà impulsar els objectius estratègics de fomentar la qualitat de la prevenció de riscos laborals(OE1) i vetllar per una millora contínua de les condicions de treball en determinats col·lectius i riscos laborals (OE3), mitjançant l’impuls de la participació activa de la representació sindical, en la millora de les condicions de treball de les dones i de les mesures preventives front els riscos ergonòmics.

Dia: 24/02/2022
Horari: 10.30 h
Lloc: sala polivalent de la Federació de Sanitat de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16)

Cal preinscripció prèvia i confirmar l’assistència enviant un correu electrònic a [email protected]