Es durà a terme l’11 d’abril a la seu de CCOO de Catalunya
El proper dia 11 d’abril, a la seu de Via Laietana de CCOO de Catalunya, es durà a terme una jornada de formació sindical sobre sistemes de gestió ambiental en l’administració pública. L’objectiu d’aquest curs, presencial i d’una durada aproximada de set hores, és: actualitzar la perspectiva sindical de l’impacte ambiental de les activitats productives; conèixer la gestió dels impactes ambientals en l’administració pública; conèixer, també, els drets d’informació, participació i consulta en matèria ambiental; i establir procediments per a regular l’exercici de les competències i facultats en matèria ambiental en les relacions laborals ordinàries, en particular a través de la negociació col•lectiva.
La jornada està organitzada per la Secretaria Confederal de Medi Ambient de CCOO, amb la col•laboració del Departament de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, la Federació de Serveis a la Ciutadania i l’Institut Sindical de Treball, Ambient i Salut (ISTAS-CCOO), i va dirigit als treballadors i treballadores de la funció pública.
El curs es farà a la seu de CCOO de Catalunya a Via Laietana, 9:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 18:00 hores de la tarda. La jornada inclou el dinar per als participants. Per a inscriure’s i per a obtenir més informació d’aquesta jornada de formació sindical cal enviar un correu electrònic a [email protected] o trucar a la Federació de Serveis a la Ciutadania (93 481 28 48) i preguntar pel responsable de medi ambient, Francisco Sánchez. La data límit per a formalitzar la inscripció és el proper 30 de març.