Demà dijous, 9 de gener, a les 20’00h a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona
Amb el lema “Tot T-un límit. Prou d’abusos! El transport públic és un dret, no un privilegi!”, demà dijous, 9 de gener, a les 20’00h, es fa una concentració a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona contra la pujada de preus del transport públic. Ha estat convocada per la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB) i l’Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), i CCOO de Catalunya hi dóna suport.
El sindicat torna a denunciar que el recent augment de preus aprovat per la Generalitat de Catalunya perjudica als sectors més afeblits per la greu situació econòmica. Particularment, s’ha castigat a la immensa majoria dels usuaris de tarifa integrada, que utilitzen la T-10 i la T-50/30 (sumant el 79,80% dels usuaris segons dades de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM)), uns bons que s’apugen molt per sobre de la inflació: 17 vegades l’IPC i 28 vegades l’IPC, respectivament.
Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de gener de 2014
Agenda:
Dijous 9 de gener de 2014
20.00 hores
Plaça de Sant Jaume. BCN