La direcció de l’empresa SFAM comunica el seu tancament definitiu

El passat 24 d’abril, a París, va tenir lloc la declaració de liquidació judicial de l’empresa SFAM SAS, amb seu a Romans Sud Isère i París.

Ara, la companyia ha notificat als seus treballadors que, a més del tancament de la seu principal, aquesta liquidació implica el tancament immediat de SFAM Ibérica Servicios S.L.

Els treballadors havien iniciat manifestacions i vagues per mantenir les seves condicions laborals, però la mala gestió i les pràctiques inadequades han culminat en el tancament definitiu de l’empresa per ordre judicial.

Prèviament, SFAM havia rebut sancions i multes per infraccions laborals després d’una denúncia de CCOO.

CCOO es compromet a assegurar que els treballadors rebin els salaris pendents i a proporcionar-los suport sindical durant aquest procés.