CCOO convoca mobilitzacions a lnditex el 22-M per reivindicar que els seus beneficis rècord repercuteixin a tota la plantilla

CCOO, sindicat majoritari a lnditex, ha impulsat la creació de diverses taules de negociació estatals per a la millora de les condicions laborals per a tota la plantilla del grup a tots els territoris. La falta d’avanços en les negociacions, malgrat els beneficis rècord que ha obtingut el Grup lnditex, ha abocat CCOO a la convocatòria de mobilitzacions el pròxim 22 de març.

El passat 18 de març del 2024 el Grup lnditex ha declarat uns beneficis de 5.381 milions, la qual cosa suposa un 30 % més respecte de l’exercici anterior, i CCOO entén que això ha de revertir en la plantilla, que és qui ho ha fet possible.

CCOO hem equiparat a tot el grup els salaris, el sistema de comissions i les ajudes socials. I volem continuar homologant a través de les taules d’àmbit estatal:

• Gestió de la maduresa (prejubilacions, reduccions de jornada, augment dels dies de vacances, pla de pensions i d’ocupació…).
  • Prima de vinculació (reconeixement de l’experiència a l’empresa).
  • Plus d’antiguitat.
  • Defensa integral de la salut de la plantilla (càrrega de treball, climatització, protocols de violència…).
  • Pla d’igualtat de grup (caps de setmana de qualitat, ampliacions de jornada…).
  • Tancaments de botigues.
  • Sistema d’incentius i transparència en les comissions.
  • Aplicació de l’incentiu dependenta a totes les cadenes per igual.
  • Augment de descompte i límit d’Affinity. Big Store.

Davant la falta d’avanços en les negociacions, CCOO ha decidit convocar mobilitzacions divendres 22 de març.

Lloc de concentració BARCELONA

ZARA PASSEIG DE GRÀCIA, 16

12.00 hores

Per a CCOO és fonamental establir marcs de negociació on es defensin els interessos de tota la plantilles del Grup lnditex a tots els territoris.