II Conferència Confederal de Joventut

Companyes i companys, aquest any se celebrarà la II Conferencia Confederal de Juventud. Això vol dir que tots i totes vosaltres, com a joves de CCOO que sou, esteu convidats a participar de les assemblees que realitzarem. En aquest espai, entre totes les persones assistents debatrem sobre els temes que més ens preocupen, com les condicions que suportem dins el mercat laboral, l’ecologisme i el feminisme, entre molts altres. L’objectiu és decidir entre totes cap a on volem que vagi l’organització en matèria de joventut.

Veniu a dir-hi la vostra! Us hi esperem!

Si heu rebut la convocatòria per correu postal podeu inscriure-us a la Conferència de Joves de CCOO de Catalunya en aquest enllaç.

Per a qualsevol dubte podeu trucar al telèfon 93 481 27 92 o enviar un mail a [email protected]

Feu clic per veure:
– el cartell de la II Conferència Confederal de Joventut
– el document de debat de la II Conferència Confederal de Joventut
– el reglament de la II Conferència Confederal de Joventut de CCOO de Catalunya
– el model d’esmena per al document de debat de la II Conferència Confederal de Joventut (també en format word)

– la carta de convocatòria de la Conferència de Joves de CCOO de Catalunya (en català)
– la carta de convocatòria de la Conferència de Jóvenes de CCOO de Catalunya (en castellà)